Klantenservice
1 F.A.Q.
1.1 Kan ik ook bestellingen afhalen?

Energy Cans NL heeft een afhaalmagazijn in Veenendaal. Bij afhalen graag de bestelling doorgeven via [email protected]. Er volgt een afhaalbevestiging zodra de bestelling klaar staat.

1.2 Op sommige producten staat een limiet. Kan ik meer bestellen?
Van sommige producten kunnen slechts een beperkt aantal worden besteld. De reden hiervoor is dat wij niet alle producten constant op voorraad kunnen hebben. Mocht een product bijna uitverkocht zijn, dan stellen wij een limiet in op het aantal producten dat kan worden besteld. 
Mocht je toch graag grotere aantallen willen bestellen, dan verzoeken wij je contact op te nemen door een email te sturen naar: [email protected]

1.3 Hoe verpakken jullie de producten?

Alle bestellingen worden met grote zorg verpakt. Dit betekent dat wij op maat gemaakte dozen gebruiken. Daarnaast verpakken wij alle producten in bubblewrap wat de kans op beschadigingen aanzienlijk verkleint.

 

1.4 Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik nu doen?

Voordat de blikjes aankomen hebben deze vaak al een lange reis gemaakt. Kleine deukjes en krasjes zijn daarbij vaak niet te voorkomen en kunnen ook niet vergoed worden.
Bij schade zoals lekke blikken, neem dan contact op via [email protected] en stuur foto's van de beschadigingen mee. Hierop zullen wij een claim indienen bij PostNL. Een eventuele vergoeding zal hierbij worden toegekend door PostNL.
Blikken die door beschadiging niet meer geconsumeerd kunnen worden (gescheurd, gelekt), zullen zonder tussenkomst van PostNL worden vergoed. 

 

1.5 Doen jullie aan sponsoring?
Wij zijn een zelfstandige handelsonderneming zonder contracten met de merken die wij verkopen. Hierdoor kunnen wij niet voorzien in bijvoorbeeld promotiemateriaal van deze merken.
Op dit moment ondersteunen wij een aantal projecten op het gebied van gaming en sport waar Energy Cans NL een hechte band mee heeft. Deze projecten zijn met zorg uitgekozen en geeft geen ruimte om andere projecten van sponsoring te voorzien.

Goed verpakt

Met zorg verpakt

Snel verzonden

Binnen 1-3 werkdagen

Klanttevredenheid

Beoordeeld met een 9.1

Geleverd uit eigen voorraad